Camilla Läckberg är premiärgäst i nya livsstilspodden Charles och Zazzi

Den 16 juni är det digitalt släpp för en ny podcast by 1,6. Det blir en lärorik, passionerad och lekfull podcast tillsammans med Alexandra Charles och Alexandra Zazzi som samtalar med spännande kvinnor mitt i livet.

Charles & Zazzi med Läckberg

Första gästen är Camilla Läckberg, deckardrottningen vars böcker har sålt i över 29 miljoner exemplar i 60 länder, nu är hon aktuell som manusförfattare till filmen Glaciär där vi ser Lena Endre och Alexander Karim i huvudrollerna. I ett personligt samtal tar vi del av Camillas författarskap, utmaningarna med livspusslet och mycket mer.

Förhandslyssna på premiäravsnittet med Camilla Läckberg

Andra gäster i sommarsäsongen är livsstilsprofessor Mai-Lis Hellenius och artisten Maria Wells. Det blir personliga samtal kring livet, karriären, kärleken, maten och konsten att uppnå hälsa på vägen. En balanserande podcast som passar bra att lyssna på i vardagen, på promenaden eller på gräsmattan i sommar.

En podcast by 1,6 – för Kvinnor & Hälsa.a

www.1.6miljonerklubben.com