Hälsa på 5 minuter? Välkommen till kvällens exklusiva webinar med Dr. Rangan Chatterjee

Livesändning med 1,6 & 2,6 miljonerklubben torsdag den 12 november kl. 18.30

Vi möter brittiske läkaren Rangan Chatterjee som gjort stor succé, både i Sverige och i hela världen, med böckerna Hälsobalansen och Stressbalansen. Han är aktuell med boken Förändra ditt liv 5 minuter i taget. Alla vill väl ha bättre hälsa, men ett känt faktum är att tidsbrist är det största hindret i vardagen. Tänk då om allt som behövs bara är 5 minuter? Alexandra Charles von Hofsten leder kvällens samtal.

I sin nya bok vill succéläkaren Rangan Chatterjee sänka trösklarna ännu mer för oss som vill göra bra hälsoval men som inte anser oss ha tid. Genom en mängd övningar och enkla saker som du kan göra själv - och som alla tar 5 minuter att genomföra - kan du påbörja resan mot ett mer hälsosamt och mindre stressfyllt liv.

Rangan Chatterjee har gjort internationell succé med sina böcker Hälsobalansen och Stressbalansen. Han är förespråkare av livsstilsmedicin och i sitt arbete med patienter betonar han vikten av det man kan göra själv för att slippa bli sjuk. Driver även en populär podcast om hälsa, Feel Better, Live More. Tidigare har han gjort tv-serien Doctor in the House för BBC1.

Observera att samtalet kommer att hållas på engelska.

Media deltar kostnadsfritt.

Anmäl dig här.

Detta webinar arrangeras i samarbete med Norstedts förlag.

Webinarproducent Annette Lefterow