Kvällens rosa webinar handlar om bröstcancer

Hur rädd ska man egentligen vara och hjälper träning?

Oktober är den rosa månaden, då man vill uppmärksamma och samla in finansiellt stöd till forskning, sprida kunskap om cancer och bedriva påverkansarbete. Den 22 oktober bjuder 1,6 & 2,6 miljonerklubben in till ett nytt intressant och viktigt webinar om bröstcancer.

Träffa Svetlana Bajalica Lagercrantz, Överläkare i onkologi och klinisk genetik och Docent vid Karolinska och Yvonne Wengström, Onkologisjuksköterska och Professor vid Karolinska som samtalar och upplyser i ämnet bröstcancer. Alexandra Charles von Hofsten leder kvällens samtal.

Webinarproducent Annette Lefterow

Media bokar sin plats direkt här

När: 22 oktober, kl 18.30
Plats: Online - i din mobil, surfplatta eller dator
Pris: Kostnadsfritt för media
Övrigt: Har du inte fått ett mail med registreringslänken, leta gärna bland skräpmailen.