Välkommen till ett sommarwebinar om TBE och hur du kan skydda dig

Den 15 juni kl. 18.30 bjuder 1,6 & 2,6 miljonerklubben in till ett nytt aktuellt och intressant webinar. Lär dig mer om den fästingburna sjukdomen TBE och hur du kan skydda dig.

I samtalet deltar Christina Sundkvist, Glömstapoolen som berättar om vaccination mot TBE. Andreas Palmborg, Pfizer om TBE-sjukdom och riskområden.

Suzanna Sandberg och Svante Lidén, journalist, är båda drabbade och berättar om sina egna erfarenheter av sjukdomen. Alexandra Charles leder kvällens samtal. Det kommer även ges tillfälle för publiken att ställa frågor.

Registrera dig här: https://event.webinarjam.com/register/60/rvog8c8m.

Hur du deltar: När du registrerat dig får du ett separat mail med en länk som du loggar in med via din dator, surfplatta eller smartphone, när det är dags. OBS! Har du inte fått ett mail med registreringslänken, leta gärna bland dina skräp/spammail.

Webinarproducent: Annette Lefterow

Webinariet ordnas i samarbete med Pfizer. #utifdetfria