​Valkyriaträning - nytt träningskoncept lanseras på Hälsodagen

På 1,6 & 2,6 miljonerklubbens Hälsodag på Gärdet, Stockholm den 8 september, kommer  Annette Lefterow att  lansera ett nytt träningskoncept, Valkyriaträning, anpassat för kvinnan mitt i livet. En träning som är en mix av övningar inspirerade av yoga, styrketräning, Taekwando och meditation. Detta blir hennes 30:e Lefterow konceptpass.

- Jag kallar det för Valkyriaträning. En mix av fysisk och mental aktivitet för att bygga upp ett inre och yttre mentalt självförsvar och energikapital. Som ett konto med resurser av kraft som du kan ta ut när du faller och när livet är som tuffast. Ibland måste man vara sin egen superhjälte, säger Annette Lefterow

Annette Lefterow är en av Sveriges ledande experter inom wellness med mer än 35 års erfarenhet som pedagog och koreograf inom träning, hälsa och dans. Bland hennes tidigare koncept kan nämnas Yogalates, Junioryoga, Yogalatesair, WellnessmassageAir, Footballates och Kathap.

1,6 & 2,6 miljonerklubbens Hälsodag på Gärdet bjuder på aktiviteter för hela familjen med fokus på hälsa, kunskap och glädje. Det blir underhållning, gympa, yoga, ett Hjärtgåing lopp och mycket mer. Dessutom kommer Årets Hälsopris att delas ut av Nyamko Sabuni (L).

Läs mer om Hälsodagen den 8 maj i Stockholm på www.1.6miljonerklubben.com.

För mer information kontakta: Inger Söderholm, inger@1.6miljonerklubben.com, tel 0709-969599.