Webinar – Julmys med Lill Lindfors, Gladys del Pilar och Nanne Grönvall bland tindrande stjärnor

Måndag den 14 dec kl. 18.30 bjuder 1,6 miljonerklubben in till julmys, musik och digital gemenskap.

Lill Lindfors delar personliga julminnen med musikaliska inslag. Nanne Grönvall bjuder på sång med akustisk gitarr tillsammans med maken Peter. Divine sätter stämning på kvällen med vacker sång och Gladys del Pilar bjuder både på matinspiration och julsång med sin gospelkör. Carl Jan Granqvist delar smakrika julminnen och tipsar om glögg. Tina Ahlin kryddar kvällen med sång och munspel. Annette Lefterow ger oss en avkopplande stund med wellness mitt i julstressen. Paula Ternström läser en fin juldikt och kvinnliga artisttrion AmazeOnStage framför ett sprakande julnummer.

Alexandra är kvällens julvärdinna.

Alla digitala julgäster välkomnas att duka upp med julfika eller mat och dela bilder under kvällen #16julmys. Det blir julquiz och full fart i julchatten när vi samlas till bords från Ystad till Haparanda.

Via insamlingsstiftelsen med 90-konto Kvinnor & Hälsa skänker vi julklappar till äldreboenden. Plusgiro: 900152-0. Bankgiro: 900-1520 www.kvinnorochhalsa.se

Varmt välkommen till årets glimrande julkväll tillsammans!

Du deltar via din mobil, surfplatta eller dator. Anmäl dig här! (kostnadsfritt)

Webinarproducent Annette Lefterow