121.nu ny partner till AIK Fotboll

121.nu har i dagarna inlett ett samarbete angående sponsring av AIK Fotboll. I sponsringsavtalet ingår bland annat exponering i Råsunda Stadion.

- Vi har under vintersäsongen varit med och sponsrat ett antal elitserielag med gott resultat. Nu när elitserien är inne i sitt slutskede och vårsolen tittar fram ser vi med förtjusning på att fotbollsäsongen snart slår upp portarna. Då Jönköping inte ännu har ett allsvenskt fotbollslag är AIK det första naturliga valet för oss. Förutom att vi i Stockholm har de flesta av våra kunder och affärspartners är AIK den klubb som känns mest intressant., säger Jonathan Isacsson, vd för 121.nu

- Roligt att 121.nu valt att gå in som partner till AIK Fotboll. AIK Fotboll är ett av de allsvenska lag som syns mest i media och är därmed en bra plattform att utgå från för ett ungt och hungrigt företag som 121.nu. Vi ser fram emot en bra säsong och gott samarbete under 2010, säger Johan Cederbrant, försäljnings- och marknadschef på AIK Fotboll.

121.nu är ett av de ledande sökföretagen på den svenska mediemarknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Vår egenutvecklade sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 60 anställda, med huvudkontor i Jönköping.

Jonathan Isacsson, VD
one to one ab