All Time High igen för 121.nu

Under vecka 2 har besökstrenden varit positiv för Sveriges söksajter som ökade med 11,89% jämfört med index som ökade 1,83%. 121.nu har för första gången tagit sig över 200 000 unika besökare på en vecka.

- Vi har passerat en milstolpe genom att tagit oss över 200 000 unika besökare på en vecka. Det känns riktigt roligt och visar på att vi utvecklar söktjänsten i rätt riktning. Nu är vi väldigt sugna på att ta 300 000 unika besökare på en vecka, säger Jonathan Isacsson, vd på 121.nu

Hur ska ni lyckas med det?

- Vi har varit duktiga på att lansera unika tjänster förut och kommer att fortsätta med det. Vi har flera nya idéer som ligger i pipeline, avslutar Jonathan Isacsson, vd för 121.nu.

Sajten 121.nu har för andra året i rad nominerats till det prestigefyllda internetpriset "Sveriges bästa sajt 2011". Söktjänsten utsågs nyligen också till "Årets Unga Företagare i Sverige 2011"

Se hela listan inom kategorin Sök Vecka 2
Se hela listan för Sveriges mest trafikerade sajter Vecka 2

121.nu är en av de ledande företagssöktjänsterna på den svenska marknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Egenutvecklad sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 60 anställda, med huvudkontor i Jönköping.