Pressmeddelande -

Bud- och logistikföretaget 215 215 Transporter förlänger sina miljö och kvalitè certifieringar till 2013

215215 Transporter är certifierade sedan år 2000 enligt ISO 14001 och 9001:2000 för vårt arbete med miljö- och kvalitetssäkrade Transporter. Efter en miljörevision av vår verksamhet har vi nu fått besked den 20 augusti 2010 att alla delar i 215215 transporters verksamhet har fått sin certifiering förlängd till augusti 2013. Vi fortsätter att sätta miljön i fokus och arbetar i alla delar av verksamheten för att minska vår miljö påverkan. Med egna resurser och förutsättningar tillsammans med externa och interna krav följs de lagar och mål som är fastställda.

• Flygtrafik

• certifikat
  • transportföretag
  • transporter
  • malmö
  • lokala transporter
  • logistikföretag
  • budverksamhet
  • budföretag
  • bud
  • bilar
  • 215 215

Om 215 215 Transporter

215 215 Transporter är en budfirma med heltäckande service inom lätta och tunga transporter. Vi erbjuder budtransport med bland annat budbil och fast budturer. Vi tar ofta som transportfirma ett helhetsansvar för att möta budbehov så effektivt som möjligt. Våra tjänster utförs på ett kompetent och servicemässigt sätt för att skapa långsiktiga och utvecklingsbara kundrelationer.

Mons Helander

Presskontakt Marknad 0705-238238