Kurs i e-handel för Webbutvecklare på Medieinstitutet

Kurs i e-handel för Webbutvecklare på Medieinstitutet

Under en månad har Arvo lärt eleverna som studerar till Webbutvecklare på Medieinstitutet i Göteborg mer om e-handel och mobil handel.

Det har bland annat blivit lektioner om e-handelns ekosystem, shoppen, kunden i centrum, digitalisering och disruption, mobil handel, internationalisering och globalisering samt omvärldsbevakning och trender.

Eleverna tar examen i maj 2018 och vi önskar dem lycka till med e-handelsutveckling i framtiden!

Sedan 2008 har vi på 3bits hjälpt e-handlare och företag att leverera framgångsrika lösningar som Lindex, Tingstad, Ragn-Sells och Mölnlycke Health Care. Vi är över 40 personer som tillsammans med våra kunder utvecklar e-handelslösningar – allt från webb till logistik.

En av 3bits styrkor är att utvecklingen sker in house i redan sammansvetsade team på kontoren i Göteborg och Jönköping – något som uppskattas både av kunder och medarbetare.

3bits jobbar med allt från själva e-handelsaffären och utveckling av denna till det tekniska genomförandet och förvaltning av lösningar.
3bits styrka ligger i vår mycket långa erfarenhet av e-handelsprojekt. Vi behärskar allt från själva e-handelsaffären och utveckling av denna till det tekniska genomförandet och förvaltning av lösningar. Vi har fått förtroendet att leverera olika lösningar under många år till flera av våra framgångsrika kunder som Lindex, Tingstad, Mölnlycke Health Care och Ragn-Sells.