Media Sjutjugo startar rekryteringstjänst

Konsultföretaget Media Sjutjugo erbjuder nu även rekrytering som ett komplement till företagets tjänster inom bemanning och senior konsulting. Media Sjutjugo arbetar uteslutande mot mediebranschen och inom områdena försäljning, marknadsföring/upplaga, projekt- och företagsledning.

- Det är ganska naturligt att vi nu tar ytterligare ett steg. Media Sjutjugo har lyckats bygga upp en unik tjänst inom bemanning och ses alltmer som det ledande konsultbolaget när det gäller senior konsulting. Att vi dessutom kan hjälpa våra kunder med rekrytering gör oss till en komplett partner när det gäller kompetensförsörjning, säger Magnus Wallén, Media Sjutjugo.

För att kunna erbjuda en professionell rekryteringstjänst har Media Sjutjugo anställt Monica Welmer. Monica, som är beteendevetare och har mer än 15 års erfarenhet av rekrytering, ska ansvara för tester men även genomföra utvärderingar av kandidater.

- Med Monicas gedigna kompetens, vår erfarenhet av media och de befattningar vi rekryterar till, kommer vi att kunna erbjuda en ledande tjänst inom medierekrytering.

För ytterligare information kontakta Magnus Wallén, telefon 08-554205 45, e-post magnus.wallen@mediasjutjugo.se, eller besök vår webbplats www.mediasjutjugo.se

• bemanning
  • rekrytering