Gå direkt till innehåll
Säg ja till varandra i en av Stockholms bäst bevarade Jugendfastigheter på Strandvägen.

Pressmeddelande -

7A Strandvägen arrangerar exklusiv pop-up vigsel tillsammans med Atelier M&K: ”Stark efterfrågan”

Alla tecken som tyder på att vi är påväg mot ljusare tider får antalet bröllopsbokningar inför 2022 att skjuta i höjden. Men bröllop behöver inte alltid innebära en stor fest med middag och dans. Nu kan du som vill göra slag i saken redan i sommar boka en romantisk pop-up vigsel i en av Stockholms bäst bevarade Jugendfastigheter strax intill Nybroviken.

Efter premiärsuccén på Sigtunastiftelsen erbjuder Atelier M&K ytterligare ett tillfälle för pop-up vigslar i Stockholm den 20 augusti 2021. Denna gång kommer ceremonierna att äga rum i 7A Strandvägens eleganta festvåning, som är attraktivt belägen på Östermalm vägg i vägg med Hotel Diplomat. Salongernas välbevarade sekelskiftesdetaljer och utsikten över skärgårdbåtarana i Nybroviken gör att alla bröllop här blir något alldeles extra.

– Vi ser en stark efterfrågan på intima vigslar och 7A Strandvägen är en perfekt plats för bröllop, tillgängligt mitt i stan med fantastisk utsikt, säger Karolina Wahlman, bröllopskoordinator och grundare av Wahlman Weddings som är en del av Atelier M&K.

Upplägget inkluderar förmingel som efterföljs av en borglig vigsel på 7A Strandvägen. I priset ingår även personliga blomsterarrangemang, brudskål samt 40 professionellt tagna bilder från first-look till ceremonin och porträtt.

För den som önskar finns även möjligheten att boka bland annat livemusik, mingelpaket samt hotellövernattning.

Pop-Up vigsel på 7A Strandvägen

När: 20 augusti med start kl. 10.00.

Var: Strandvägen 7A på Östermalm i Stockholm.

Pris: 16.000 SEK inklusive 30 minuters konsultation.

Få mer information och anmäl dig och din partner via contact@wahlmanweddings.com

Regioner

7A erbjuder konferens- och kontorslösningar på fyra attraktiva adresser i centrala Stockholm. Vi är kända för vår flexibilitet, professionella personal och välkomnande miljöer. Med full fokus på våra gäster är vår vision att skapa upplevelser utöver det förväntade.

Susanne Lindqvist

Presskontakt CEO

Relaterat innehåll

7A offers the best possible locations for office and conference solutions in Stockholm.

7A Office & Lounge Conference & Event
    Strandvägen 7A