Inte för att skryta, men vi är väldigt stolta!

Inte för att skryta, men vi är väldigt stolta!

I takt med att Candy People har vuxit så har nomineringar till branschpriser ökat. Vi har vunnit många fina utmärkelser som vi är väldigt tacksamma och stolta över. Vi vill passa på att tacka för nomineringen och andra platsen för vår Lakritspuck Bites i Privab - Årets Produkt. Självklart säger vi ett stort Grattis till Nocco - Miami som vann detta fina pris!

”Alla priser och nomineringar är fantastiska! Men måste jag välja ett så är EY (Entrepreneur of the Year) av Earnst & Young, 2016 fint. Där röstar entreprenörer från olika branscher fram vinnaren. Sen även årets leverantör till kunderna, av Axfood, 2018 och av Reitan Convenience, 2019 speciellt. Det var också väldigt fint att få årets exportgasell av Dagens Industri, 2016 i och med att export främjar Sveriges ekonomi.” – Jacob Youssef, VD, Candy People

Priser och utmärkelser:
- Årets leverantör (Reitan Convenience; 7-eleven)

- Årets leverantör(Reitan Convenience; 7-eleven)
- Årets leverantör (Axfood Närlivs)

- Årets produkt (Reitan Convenience; 7-eleven)

- Årets entreprenör; VD Jacob Youssef, Ernst & Young
- Årets Exportgasell 2016 (Dagens Industri)

- Årets företagare i Skåne (Företagarna)
- Årets pionjär i Skåne (Almi Företagspartner)

Årets företagare i Malmö (Företagarna)

Vill du veta mer? Kontakta: hannah@candypeople.com