Lakritspuck Bites finns i lösvikt och i påse.

Lakritspuck - Välkommen ut ur kylan!

EN KIOSKVÄLTARE FRÅN 1982 NU ÄNTLIGEN SOM GODIS!

Vi fortsätter att göra godis av glass och lanserar nu vår femte sort – Lakritspuck!

En efterlängtad favorit som redan gjort succé hos våra provsmakare. Riktigt god lakrits och len vanilj. Smakar precis som glassen fast i små perfekta mumsgodisbitar. Svensktillverkad såklart!

Välkommen ut ur kylan Lakritspuck Bites!

Från och med vecka 15 Lakritspuck Bites i samtliga butiker som har Gottmix lösviktskoncept.

Från och med vecka 17 Lakritspuck Bites, 80g, i samtliga Pressbyråer och 7-eleven butiker runt om i Sverige.

Därefter hittar du Lakritspuck Bites på City Gross, ICA, Willys, Hemköp, Tempo, Pressbyrån, 7-Eleven, Coop, Circle K, OKQ8, Preem, ST1, Gulf och Frendo.

Vill du veta mer? Kontakta; martin@candypeople.com