En ny supersur kompis!

En ny supersur kompis!

Nu lanserar vi VegoBears Sour!

Den ekologiska och veganska trenden är inte längre en trend utan ett faktum. Vi på Candy People jobbar hårt för att ge våra konsumenter produkterna de efterfrågar och breddar nu vårt veganska sortiment. Vårt mål är att göra godis tillgängligt för alla samtidigt som vi vill bli 100% gröna både för miljön och konsumentens bästa!

Våra populära VegoBears finns sedan tidigare i 2 varianter; Sweet & Black, men nu lanserar vi även VegoBears Sour! Detta är en otroligt god EKO-vegansk produkt där de små sura björnarna är tillverkade av råvaror som kommer från ekologiskt jordbruk och innehåller endast naturliga färgämnen från grönsaker och frukt.

Du hittar VegoBears Sour från v.38 hos: City Gross, Pressbyrån, 7-Eleven, Direkten, Handlar'n och st1.

Vill du veta mer? Kontakta; hannah@candypeople.com