Läskande klassiker tar plats i godishyllan!

Läskande klassiker tar plats i godishyllan!

Nu lanserar vi Calippo Cola Drops!

Candy People fortsätter med sitt succékoncept att göra svenskarnas favoritglassar till godis. Från lanseringen av 88:an Bites 2017 har arbetet pågått konstant med produkt- och idéutveckling. Äntligen är det dags för Calippo Cola Drops att ta plats i godishyllan! Calippo Cola Drops har Calippos klassiskt somriga och fräscha colasmak. En hård karamell perfekt för den som gillar uppfriskande och söta smaker.

Och självklart är Calippo Cola Drops vegansk!

Calippo Cola Drops kan du köpa från v.38 hos bla: ICA, City Gross, Willy's, Hemköp, Tempo, Frendo, Gulf, Preem, Pressbyrån och 7-eleven.

Vill du veta mer? Kontakta: hannah@candypeople.com