Originalvingummit åter i butikshyllorna

Originalvingummit åter i butikshyllorna

CANDY PEOPLE GER SIG IN I VINGUMMIDEBATTEN!

Världspremiär!

Om du saknat och längtat efter det klassiska vingummit kan du nu äntligen få njuta av denna favorit igen. Många har varit besvikna på de vingummin som finns i handeln och vi brinner ju för det goda och kunde därför inte låta bli att göra vingummin med de rätta smakerna!

Vår nyhet Original Winegums är tillagat enligt det klassiska receptet och smakar precis som vingummi ska smaka helt enkelt!

Du hittar Original Winegums på ICA, Willys, Hemköp, Coop, City Gross, Tempo, Pressbyrån, 7-Eleven, Filmstaden, OKQ8, Preem & ST1.

Vill du veta mer? Kontakta; martin@candypeople.com

Kolla in Jocke & Jonnas Original Winegums-videos nedan!