Äntligen tillbaka! - RIGI Mjölkchoklad och RIGI Hasselnöt

RIGI - Nostalgisk klassiker är äntligen tillbaka!

Väntan är äntligen över! Nostalgin på Candy People är ett faktum nu när en efterlängtad klassiker är tillbaka i godishyllorna - RIGI! Denna lilla klarblåa förpackning med en chokladkaka på 20g väcker oändligt många barndomsminnen hos de flesta födda på 70, 80 och början av 90 talet. Vi hoppas att ni kommer bli lika nostalgiska när ni tar en tugga av denna goding som vi blev. Tillsammans med RIGI Mjölkchoklad så släpps också en röd RIGI Hasselnöt som för vissa kanske väcker igenkänning av chokladen Tanja. ​Vi hoppas att RIGIs återkomst i godishyllan kan skapa nya barndomsminnen hos den yngre generationen och bli en lika stor självklarhet bland lördagsgodiset som den en gång var.

​Du kan hitta RIGI Mjölkchoklad och RIGI Hasselnöt i alla välsorterade livsmedels- och servicebutiker från v.8.

​Vill du veta mer? Kontakta; hannah@candypeople.com