Vår första säsongsprodukt är här!

Candy Peoples första säsongsprodukt är här – Lelles!

I bland annat Tyskland och Nederländerna är chokladdoppade pepparkakor ett måste när vintern närmar sig och julen står för dörren. Vi har letat med ljus och lykta efter den bästa produkten att introducera på den svenska marknaden. Resultatet av vårt arbete är Lelles, en mini-pepparkaka som är doppad i både mjölk-, vit- och mörk choklad. Detta är enligt oss inte bara gudomligt gott att äta som godis till vintermyset i soffan, utan också ett perfekt tillskott till glöggminglet eller som pepparkakshusdekoration. Möjligheterna är många och vi hoppas ni kommer gilla dessa lika mycket som vi gör.

Lelles chokladdoppade mini-pepparkakor är som tidigare nämnt en säsongsprodukt och kommer alltså bara att finnas i en limiterad upplaga.
Du kan hitta Lelles - Chokladdoppade mini-pepparkakor bland konfektyr sortimentet från v.45 hos bla: ICA & Rusta

Vill du veta mer? Kontakta; hannah@candypeople.com

• våra produkter

Candy People  AB Vi brinner för det svenska lösgodiset! Med trettiofem års erfarenhet inom en bransch i ständig utveckling förstår vi vikten av att ligga i framkant. Tillsammans med våra samarbetspartners tillverkar och utvecklar vi produkter för den svenska och den internationella marknaden. Vi anpassar våra produkter helt efter våra kunders specifika önskemål och vår ambition är att alltid överträffa oss själva. Det som kännetecknar Candy Peoples godis är hög kvalitet, och vi har en portfölj som består till 90% av gelatinfritt godis!