Landskamp i Poker - Sverige mot Finland!

Ishockey-VM pågår för fullt och där har det genom alla tider varit en ständig kamp mellan Sverige och Finland. Spelbolaget Sportingbet ökar nu spänningen ytterligare genom att bjuda in till en landskamp i Poker mellan Sverige och Finland. Turneringen spelas tisdag 16 maj, klockan 19.00 och är en Texas NL Rebuy, $5+1 Unlimited $5 rebuy första timmen och en add on. Förutom prispengarna och den stora äran att kunna titulera sig vinnare av landskampen så läggs vi också ett specialpris till potten. Om de tre första placeringarna i turneringen tas av tre svenskar så vinner de tre spelarna en exklusiv kryssning till Finland! Samma sak gäller självklart om det skulle vara tre finska spelare i toppen som då bjuds på kryssning till Sverige. ”Sverige och Finland är två av världens främsta länder när det gäller poker, så det ska bli mycket intressant att följa turneringen. Jag tror att vi kommer att få se poker på hög nivå kryddat med massor av prestige!” säger Sportingbets Sverigechef Eric Lundkvist. Kontaktperson Sportingbet Eric Lundkvist Country Manager Sportingbet Sverige 070-401 71 64 ericl@sportingbet.com