Självmål avgör Champions League finalen!

På onsdagskvällen är det äntligen dags för finalernas final i Paris då Barcelona och Arsenal gör upp om den åtråvärda Champions League titeln. Spelbolaget Sportingbet erbjuder mängder av specialspel inför finalen och redan nu har svenskarna börjat lägga sina spel inför onsdagens match. Vi har sett ett otroligt intresse för spel på just den här matchen och det är just ett av våra spel som vi nu på förmiddagen märkte var extra populärt, nämligen att ett självmål görs under finalen, ett spel som just nu ger 11 gånger pengarna. ”När vi gjorde en kontroll imorse såg vi att vi fått väldigt mycket spel på just det här spelet vilket fick oss att vakna till. Som det ser ut nu kommer inte att ändra vårt odds eller stänga spelet, men vi kommer att bevaka det fram till matchen börjar. ”De specialspel som vi erbjuder inför matcher som dessa har blivit omåttligt populära” säger Sportingbets Sverigechef Eric Lundkvist, som inte vill spekulera i vad de många spelen på att självmål görs i finalen grundar sig i. Urval av Sportingbets odds inför Champions League finalen: Barcelona v Arsenal 1.83 - 3.25 - 4.33 Henrik Larsson gör första målet 6.00 Fredrik Ljungberg gör första målet 12.00 Båda lagen gör mål 2.00 6 eller fler mål görs i matchen 21.00 Eto'o gör hattrick 21.00 Henry gör hattrick 26.00 Mål efter 79:e matchminuten 2.625 Laget som gör första målet förlorar matchen 6.50 Självmål görs i matchen 11.00 Straffmål görs under matchen 4.00 Straffspark missas under matchen 13.00 Utvisning sker under matchen 3.50 Straffspark utdelas och rött kort visas som följd 11.00 Barcelona vinner utan att släppa in mål 2.80 Arsenal vinner utan att släppa in mål 6.00 Arsenal gör mål i båda halvlekarna 5.00 Arsenal vinner någon av halvlekarna 1.80 Ronaldinho och Reyes gör båda mål 12.00 Barcelona gör 4 mål eller fler 10.00 Arsenal gör 2 mål eller fler 3.50 Barcelona vinner båda halvlekarna 5.50 Arsenal vinner båda halvlekarna 13.00 Ronaldinho gör mål direkt på frispark 7.00 Henry gör mål direkt på frispark 8.00 Kontaktperson Sportingbet Eric Lundkvist