Pressmeddelande -

Rekrytering och bemanningsföretaget A-hub fortsätter expansionen av nya kontor i Sverige - söker franchisetagare!

I april 2020 öppnade rekrytering och bemanningsföretaget A-hubs kontor i centrala Malmö och nu väntar fortsatt expansion med kontor i Göteborg inom en snar framtid samt flertalet etableringar 2021.

-Vi vill genom vårt unika franchisekoncept öppna upp möjligheten för lokala talanger med entreprenörsdrömmar att på riktigt vara med och äga, drifta samt utveckla sin lokala marknad. A-hub erbjuder våra lokala ägare en kraftfull och trygg plattform att stå på och skapar med en ambitiös expansionstakt attraktiva stordriftsfördelar i form av inköp, marknadsföring och utveckling, säger A-hubs grundare och VD Markus Wibäck.

A-hub, med starka tillväxtmål kommande år väljer nu att även gå vidare med den fortsatta etableringen av regionalkontor inför hösten. Markus Wibäck utvecklar;

- Jag är fast övertygad om att den lokala entreprenörens drivkraft och ambition kommer att vara vägvinnande i vår bransch i framtiden. Affärer skapas genom relationer och helst på en lokal nivå - det är min fasta övertygelse.

A-hub söker nu fler regionala ägare till sitt franchisekoncept och vill inte heller låsa sig helt vid vissa specifika städer utan tittar snarare på en modell där intressanta kandidaters önskemål är med och styr.

- Vi tror att rätt person trumfar stad. Med det sagt så söker vi nu personer, med entreprenörsdrömmar som vill vara med och skapa en i vår bransch, unik kedja. Genom att fokusera mer på person än stad så tror vi att förutsättningar skapas för en mer hållbar och snabb expansion.

Vid intresse kring A-hub Franchise så hänvisas detta direkt till A-hub Groups VD, Markus Wibäck. +46709786202 markus@a-hub.se

• Rekrytering

• rekrytering
  • företagande
  • göteborg
  • tillväxt
  • bemanning
  • malmö
  • jobb
  • arbetsmarknad
  • franchise
  • etablering

• Stockholm

A-hub, ett svenskt rekrytering och bemanningsföretag med siktet inställt på att revolutionera hur företag rekryterar.

Vi är en digital utmanare som utvecklar branschen i en riktning där just digitala lösningar möjliggör för företag och kandidater att matchas snabbare och med bättre kvalité, samtidigt som vi kan lägga större vikt på relationerna - på rätt ställen. För att möta den enorma efterfrågan på nytänk och flexibilitet satsar vi även på en snabb expansion genom utbyggnad av ett, för branschen, unikt franchise-koncept med fokus på den lokala närvaron.

Vi rekryterar och hyr ut personal inom flera branscher men är speciellt nischade inom IT/Tech, Finans och Marknad/Administration.

A-hub har kontor i Stockholm och Malmö.

Markus Wibäck

Presskontakt CEO and Founder Press 0709786202