Välkommen på visning av Stenskeppet, Hammar, 23 nov och 7 dec kl 11-15!

Pressinbjudan: 91 sökbara lägenheter i Hammar, 3:a med uteplats visas

Välkommen på öppen visning av ABK:s nya hyreshus på Stenskeppsvägen 2-10. Här bor man nära city och ett stenkast från shoppingcentret i Hammar. Alla lägenheter har inglasad balkong eller uteplats i markplan med hyror från 4.829 kronor i månaden.

Lördagarna 23 november och 7 december klockan 11.00-15.00 visas en av lägenheterna för allmänheten, en 3:a på 69 kvadratmeter. Personal från ABK kommer finnas på plats för att berätta om lägenheterna och svara på frågor.

Alla 91 lägenheterna är sökbara från och med 22 november 2019 till och med 2 januari 2020.
Inflyttning sker i maj 2020 för hus 4 och 5 (undantaget lägenhet 0078) samt i september 2020 för hus 1, 2 och 3.

Vill ni närvara är vi tacksamma om ni anmäler intresse till Jonas Rosenberg.

Välkommen!