Abkati - destinationen för alla dina gasfjäderbehov

Nu kan kunder fylla gasfjädrar hos Abkati och få tillgång till marknadens bästa utbud! Med vår QuickShip-lösning erbjuder vi skräddarsydda gasfjädrar som levereras i rätt tid.

Förstklassig och skräddarsydd service

Abkati företräder sedan en tid tillbaka Bansbach, en tillverkare som av många anses ligga i topp vad gäller kvalitén på sina gasfjädrar. Genom att beställa dina gasfjädrar från Abkati får du en utvecklad, förstklassig service där du själv bestämmer vilken kraft du vill ha på din gasfjäder. Våra experter har mångårig erfarenhet från diverse olika projekt och tät kontakt med Bansbach fabriker, så du kan känna dig trygg i att få rätt produkt för dina behov. Michael Håkansson, säljare inom branschen sedan 2006, berättar att han trivs bäst på jobbet när han kan möta och överträffa kunders behov.

- Det absolut roligaste med mitt jobb är när jag kan hitta nya lösningar till kunderna, lösningar som de själva kanske inte ens visste att de behövde, berättar Michael, säljare på Abkati.

QuickShip - Rätt gasfjädrar i rätt tid

När du väljer Abkati för påfyllning av gasfjädrar kan du räkna med en snabb och smidig leverans. Detta tack vare vår QuickShip-lösning. Vi förstår vikten av att ha rätt utrustning i rätt tid och arbetar därför hårt för att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga servicen. Genom att ha de mest populära modellerna på lager kan du lita på att dina gasfjädrar skickas och levereras till dig på kort tid. Vi ger dig rätt gasfjädrar - när du behöver dem.

- Vi ser alltid till att ha de mest efterfrågade modellerna på lager. På det sättet kan vi erbjuda kunderna en otroligt snabb leverans och spara dem mycket tid, förklarar Michael Håkansson.

Hur gör man om man vill fylla gasfjädrar hos Abkati?

Du börjar med att kontakta en av våra säljare. Vårt säljarteam är alltid redo att hjälpa dig med dina gasfjädrar och svara på eventuella frågor du kan tänkas ha. Här hittar du kontaktuppgifter till alla våra säljare.