Abkati inleder ett nytt leverantörssamarbete med Ram Mounts, en ledande tillverkare av fästen för bland annat telefoner och surfplattor.

Abkati utökar sitt sortiment med fästen från Ram Mounts

Abkati utökar sitt sortiment med RAM Mounts fästlösningar för mobiltelefoner och surfplattor. Ram Mounts är en världsledande tillverkare av robusta och mångsidiga fästen för alla tänkbara applikationer och enheter.

Abkati är glada att meddela ett nytt leverantörssamarbete med Ram Mounts. Genom samarbetet kommer Abkati erbjuda sina kunder en produktserie med fästen för mobiltelefoner och surfplattor. Produkterna är byggda på ett robust kulsystem med elastisk gummibas, vilket förhindrar halkning, stötdämpning och vibrationsdämpning och gör de optimala för fordonshytten. Den unika designen av det patentskyddade RAM® Mounts-systemet erbjuder snabb installation, flexibel justerbarhet och hållbarhet.

”Vi är stolta över att samarbeta med Ram Mounts som är en så stark aktör inom fästlösningsteknik. Genom att bredda sortimentet med deras produkter kan vi erbjuda våra kunder ännu fler pålitliga lösningar som underlättar körupplevelsen ute på vägarna”, säger Dragan Milinkovic, produktchef för fordonstillbehör.