Till dig som uppskattar allt-i-ett-lösningar är vi glada att kunna erbjuda OZZ-4 fäste - ett komplett kit med fäste, kablage och fyra OZZ extraljus 7” eller 9” färdigt att montera på din personbil eller transportbil.

Det optimala fästet för din OZZ-lampa

För dig som vill få ut maximal användning av din OZZ-lampa är vi glada att kunna erbjuda OZZ-4 fästet, ett komplett kit färdigt att monteras på ditt fordon. Fästet är framtaget för att optimera ljusupplevelsen och ge en snygg design framtill på bilen samtidigt som bilens inbyggda sensorer och övriga teknik inte störs.

Allt-i-ett lösning

BriodLights OZZ-extraljus har gjort succé på marknaden med sitt dynamiska start-up positionsljus och lamphus i både svart och vitt. Med högkvalitativ belysning vill vi erbjuda högkvalitativa fästen – därför erbjuder vi våra kunder en allt-i-ett lösning med fäste, kablage och fyra OZZ extraljus 7” eller 9”, färdigt att monteras direkt på din personbil eller transportbil. Fästet är framtaget för att optimera din ljusupplevelse med OZZ-lampan och är därmed ett unikt fäste anpassat efter belysning.

Smidigt och utan störningar

OZZ-4 fästet är utformat för att man ska kunna montera det framtill utan att störa den teknik som sitter där. Fästet gör att man kommer runt problemet med att eventuella sensorer, radar eller 360-kamera i fronten täcks.

- Vi vet att våra kunder uppskattar smidiga lösningar som är enkla att montera. Det är roligt att vi med det här fästet kan erbjuda dels det, och dels att man inte behöver bekymra sig över att teknik framtill på fordonet störs. Dessutom är fästet snyggt! säger Henrik Fransson som är produktchef på BriodLights.

Fästet kommer i två storlekar, anpassat för den större OZZ 9” och den mindre, nylanserade OZZ 7”. Du kan välja mellan svart och vitt fäste beroende på vilken färg det är på din OZZ-lampa och få en snygg och enhetlig design på din bil.