LED blixtljus NR6 - ett kraftpaket i kompakt design

LED blixtljus NR6 - ett kraftpaket i kompakt design

Kompakt design och hela 19 blixtmönster. ABKATI kan nu i samarbete med 911 Signal, stolt presentera ett nytt blixtljus på marknaden - LED Blixtljus NR6.

LED blixtljus NR6 är trots sin mycket låga profil om 90x13x35 mm, ett kraftpaket att räkna med och fungerar utmärkt till såväl arbetsfordon, lastbilar som personbilar. Blixtljuset har en bas tillverkad i det värmeavledande materialet aluminium, och en lins i slitstarkt PMMA - vilket gör lampan tålig mot UV-skador och står sig stark mot repor.

Med integrerad kontroll – och LED-panel får blixtljuset en snygg kompakt design, vilket gör att lampan lämpar sig utmärkt för användning i begränsade utrymmen, som exempelvis i frontgrillen. Två olika klammers medföljer vilket gör att NR6 är mycket enkelt att installera. Blixtljuset håller mycket hög kvalitet och har hela 5 års garanti.

- “911 Signal står för kvalitet och nytänk i kombination med en attraktiv prisbild. NR6 är ett av premiumleverantörens senaste tillskott och är med sin tunna, kompakta design i kombination med stor variation av blixtmönster och en livslängd på över 100.000 timmar, ett mycket pålitligt varningsljus. Vi har fått mycket god respons på vårt samarbete med 911 Signal och det är därför extra kul att kunna erbjuda dessa spännande nyheter.”

- Andreas Svensson, ansvarig inköpare.

ABKATI är en av landets ledande importörer och distributörer av komponenter och detaljer för kommersiella fordon och off-the-road-maskiner. Vi tillhandahåller över 8000 artiklar av i första hand tillbehör till tunga fordon från 3,5 ton samt fordon och maskiner inom skog och lantbruk. Vi ger våra kunder/samarbetspartners bästa tänkbara service, vilket innefattar kunnig support och snabba leveranser med en hög leveranssäkerhet.

ABKATI grundades 1929 och har sin bas i Malmö. ABKATI har 50 anställda och omsätter över 200 miljoner kronor. www.abkati.se