Den enkla magnetmonteringen gör att varningsljuset enkelt kan monteras och flyttas mellan olika fordon och släpvagnar.

Mångsidigt varningsljus med kraftigt magnetfäste från BriodLights

BriodLights lanserar nu ett mångsidigt batteridrivet varningsljus som med sitt smarta och kraftiga magnetfäste enkelt kan fästas på de flesta fordon och släpvagnar. Perfekt för alla tillfällen där du behöver varna dina medtrafikanter för något.

Ett varningsljus för alla

BriodLights varningsljus passar lika bra för dig som behöver köra båten till vinterförvaring som för yrkesföraren som tillfälligt behöver varna för långsamt fordon eller gods som sticker ut från bilen. Varningsljuset är R65-godkänt och kan på grund av det starka ljuset användas lika bra dag som natt.

-Med BriodLights varningsljus har möjligheterna att varna nått en helt ny nivå, säger Henrik Fransson, produktchef belysning på Abkati. Varningsljuset hör verkligen hemma i alla miljöer och är en produkt som borde finnas i varje transportfordon, släp och baklucka och på varje arbetsplats där man ibland tillfälligt behöver varna sina medtrafikanter för något.

Batteridrift och enkel montering

Den enkla magnetmonteringen – bara att placera på en plan metallyta – gör att varningsljuset enkelt kan monteras och flyttas mellan olika fordon och släpvagnar. Belysningen aktiveras med en enkel knapptryckning och har sju timmars batteridrift. Med batteriindikatorn håller du lätt koll på när det är dags att ladda, och laddningen tar endast cirka 2,5 timmar.

BriodLights är ett modernt varumärke som står för innovativa och kvalitetssäkrade belysningsprodukter till ett slagkraftigt pris.