EasyE-25 är designad för applikationer med begränsat utrymme och kan anpassas till en mängd olika användningsområden.

Minimal design, maximal effekt - Abkati introducerar nytt ställdon

Abkati är stolta att presentera Bansbachs senaste nyhet – easyE-25. Detta elektriska linjära ställdon, med sin imponerande lilla storlek på bara 25mm i diameter, utmärker sig genom sin höga effektivitet och sofistikerade design. EasyE-25 fungerar dessutom utmärkt för de flesta mindre lyftapplikationer.

EasyE-25 är designat för applikationer med mycket begränsat utrymme och kan anpassas till en mängd olika användningsområden. Till skillnad från traditionella ställdon är easyE-25 utrustat med en inbyggd motor, vilket gör den optimal för mindre och lättare applikationer. Det nya ställdonet finns ännu inte med integrerad styrning, men däremot kommer en variant med hallgivare finnas tillgänglig innan årets slut.

”Med easyE-25 i sortimentet kan vi erbjuda våra kunder en smidig lösning för otroligt många användningsområden, samtidigt som vi kan garantera en hög effektivitet och prestanda, säger Michael Håkansson, gasfjäderexpert på Abkati.

Specifikationer för easyE-25 hittas här och snart kommer du också kunna konfigurera din easyE-25 online.