Ny säljare till distriktet norra Norrland

Ny säljare till distriktet norra Norrland

Abkati har rekryterat Jonas Vånsjö som säljare för distriktet norra Norrland. Jonas har tidigare bland annat jobbat som säljare på Würth under 12 års tid, varav flera år som regional account manager i Norrland. Nu är han redo att axla rollen som säljare i det viktiga distriktet.

Jonas Vånsjö kommer närmast från tjänsten som utesäljare på ett företag inom yrkes- och profilkläder. Han har stor kännedom om branschen och många kontakter i distriktet vilket ger goda förutsättning för att lyckas i rollen.

- Norra Norrland är ett mycket viktigt distrikt för oss. Här krävs en person som har stor branschkunskap och samtidigt känner kunderna i distriktet väl. Vi är övertygade om att vi har hittat rätt person för uppdraget. Jonas Vånsjö är både engagerad och kunnig och vi tror verkligen att han kommer kunna spetsa till erbjudandet för Abkatis kunder i distriktet, säger Johan Johnsson, VD Abkati.

Kontaktuppgifter till säljarna och en översikt över våra distrikt hittar du här.