På Elmia Subcontractor möter du de främsta experterna inom industribranschen och lanseringar av nya produkter blandas med olika aktiviteter kopplade till tillverkningsindustrin. I monter A01:26 träffar ni kunniga experter från Abkati.

Träffa Abkati i monter A01:26 på Elmia Subcontractor 2023!

Säsongen är i full gång och det är äntligen dags för Elmia Subcontractor – höstens viktigaste mässa inom tillverkningsindustri! Abkati är på plats med kunniga experter och redo för spännande diskussioner och samtal. Du träffar oss i monter A01:26!

Den 14 – 16 november förvandlas mässhallen i Jönköping till en inspirerande mötesplats där smarta tekniklösningar presenteras och innovativa idéer delas. På Elmia Subcontractor möter du de främsta experterna inom industribranschen och lanseringar av nya produkter blandas med olika aktiviteter kopplade till tillverkningsindustrin. I monter A01:26 träffar ni representanter från Abkati som presenterar sitt ständigt växande sortiment.

I Abkatis monter kan besökare upptäcka stora som små produkter, allt från standardgasfjädrar och hastighetsreglerande dämpare till handtag, gångjärn och luftkopplare. Vi kommer dessutom ha ett par kundapplikationer i montern som visar hur våra produkter kan användas inom olika fält.

Träffa våra kunniga experter

I vår monter träffar du vår expert inom rörelsesegmentet, Michael Håkansson, som är van att ta fram kundanpassade gasfjäderlösningar. Med mångårig erfarenhet från diverse projekt och god kunskap om industrisortimentet gör att han många gånger kommer fram till lösningar som kunderna inte ens visste fanns.

Oavsett om du söker idéer till din verksamhet, komponenter som kan utveckla din produkt eller bara inspiration till ett nytt projekt, kan du vara säker på att du hittar det i Abkatis monter. Ta chansen att lära dig mer om vårt industrisortiment och hur de bäst kan användas för just din verksamhet!

Vi ses i monter A01:26! Välkommen!