På Trailer Trucking festival samlas lastbilsentusiaster från hela landet. Abkati är på plats i monter G5 och presenterar heta belysningsprodukter.

Träffa Abkati i monter G5 på Trailer Trucking festival 2023

Den 25 – 26 augusti välkomnas hundratals lastbilar och branschföretag till Trailer Trucking festival i Mantorp. Abkati ställer ut tillsammans med Truckstyle Sweden i monter G5 och presenterar innovativa solskydd och högkvalitativ belysning.

I helgen samlas hundratals lastbilsentusiaster och branschaktörer på Trailer Trucking festival i Mantorp Park. Här får besökare chans att ta del av de senaste produkterna inom branschen, en spektakulär ljusshow och tävlingen Nordic Trophy som korar den mest imponerande lastbilen.

I monter G5 träffar ni representanter från Abkati som visar våra hetaste belysningsprodukter från bland annat ABL, Nordic Lights, BriodLights och Lazer. I samma monter hittar ni Truckstyle Sweden som visar upp innovativa solskydd med integrerad belysning. Ta chansen att lära dig mer om våra produkter och hur de bäst kan användas för just din verksamhet!

Vi ses i monter G5! Välkommen!