Träffa Abkati på Elmia Subcontractor 15-17 november

Träffa Abkati på Elmia Subcontractor 15-17 november

Säsongen är i full gång och det är äntligen dags för Elmia Subcontractor – höstens viktigaste mässa inom tillverkningsindustri! Abkati är naturligtvis på plats och redo för spännande diskussioner och samtal. Denna gång tillsammans med en representant från Bansbach.

På Elmia Subcontractor samlas branschen och lanseringar av nya produkter blandas med inspirerande scenframträdanden och olika aktiviteter kopplade till tillverkningsindustrin. I monter A01:26 träffar ni representanter från Abkati som demonstrerar det senaste inom begreppet ”rörelse” med allt ifrån standardgasfjädrar, hastighetsreglerande dämpare, blockerbara gasfjädrar till kompletta färdigmonterade benstativ. Även linjära elektriska ställdon i slimmad design som tillverkas efter kundens behov kommer att visas.

Vi kommer att ha ett par kundapplikationer i montern som kan ge idéer till er egen verksamhet eller produkt. Dessutom kommer en del övriga produkter från vårt breda industrisortiment att finnas på plats så som gångjärn, lås och handtag. Vi har många spännande projekt på gång att dela med oss av. Ta chansen att lära dig mer om produkterna och hur de bäst kan användas inom just ert fält på Elmia Subcontractor.

Träffa våra kunniga experter
I vår monter träffar du vår expert inom rörelsesegmentet, Michael Håkansson, som är van att ta fram kundanpassade gasfjäderlösningar. Han har mångårig erfarenhet från diverse olika projekt och har tät kontakt med Bansbach fabrik i Tyskland och dess tekniker. Det i kombination med god kunskap om Bansbach sortiment gör att Michael många gånger kan komma fram till lösningar som kunderna inte ens visste fanns. I montern träffar du även en representant från Bansbach samt ytterligare ett par av Abkatis kunniga säljare.

Vi ses i monter A01:26! Välkommen!