Eigenbrodt och Abkati ställer ut på Elmia Subcontractor 9-12 november.

Träffa Eigenbrodt och Abkati på Elmia Subcontractor 9-12 november

Säsongen är i full gång och det är dags för höstens viktigaste mässa Elmia Subcontractor - det är underleverantörerna som håller igång industrin! Eigenbrodt/Abkati är naturligtvis på plats och redo för spännande diskussioner och samtal.

På Elmia Subcontractor samlas branschen och lanseringar av nya produkter blandas med inspirerande scenframträdanden och olika aktiviteter kopplade till tillverkningsindustrin. I monter A01:26 träffar ni representanter från Eigenbrodt/Abkati som demonstrerar det senaste inom begreppet ”rörelse” med allt ifrån standardgasfjädrar, hastighetsreglerande dämpare, blockerbara gasfjädrar till kompletta färdigmonterade benstativ. Även linjära elektriska ställdon i slimmad design som tillverkas efter kundens behov kommer att visas.

Eigenbrodt kommer att ha ett par kundapplikationer i montern som kan ge idéer till er egen verksamhet eller produkt. Dessutom kommer en del övriga produkter från vårt breda industrisortiment att finnas på plats så som gångjärn, lås och handtag.

Eigenbrodt har många spännande projekt på gång att dela med sig av. Ta chansen att lära dig mer om produkterna och hur de bäst kan användas inom just ert fält på Elmia Subcontractor.

Träffa våra kunniga experter

I vår monter träffar du bland annat våra experter inom rörelsesegmentet, Michael Håkansson och Stefan Fröberg som är vana att ta fram kundunika gasfjäderlösningar. De har en mångårig samlad erfarenhet från diverse olika projekt och har tät kontakt med Bansbach fabrik i Tyskland och dess tekniker. Det i kombination med god kunskap om Bansbach sortiment gör att Michael och Stefan många gånger kan komma fram till lösningar som kunderna inte ens visste fanns.

Vi ses i monter A01:26! Välkommen!