Jorge Castro, ABS Wheels marknadschef

ABS Wheels nominerade till Sales Awards

Varje dag görs föredömliga insatser i svenskt näringsliv, där organisationer och individer bidrar till Sveriges tillväxt och nationella framgång. På Sales Awards hyllas dessa hjältar.

ABS Wheels marknadschef Jorge Castro har i år blivit nominerad för sina insatser.

- Det kändes overkligt när jag såg mailet från Peter Vaigur som är forskningsledare på ProSales och ansvarig för Sales Awards, Vi är jätteglada på kontoret och vi hoppas gå vidare till finalen berättar Jorge Castro

The Sales Conference är Nordens största event och mötesplats för B2B-chefer som vill förstå och skapa framtidens försäljning och marknadsföring.

19:e november håller galan till på globen arena.

Kriterier för nominering:

• Pristagaren representerar ett svenskregistrerat företag
  • Företagets omsättning var minst 50 MSEK år 2018
  • Pristagaren har dokumenterat bra erfarenhet som säljare och visat goda resultat över tid
  • Pristagaren har utvecklat och skapat lönsamhet för kunderna
  • Pristagaren har prospekterat och utvecklat långsiktiga kundrelationer med hjälp av ett modernt arbetssätt
  • Pristagaren har anammat moderna verktyg för effektiv kundutveckling

För bokning av biljetter går du in här.