Mässkalender 2016 – Boka in redan nu!

MAT & MÖTEN | 2016-02-03 | Öppettider: 13.00-17.00 | Plats: Bryggarsalen i Stockholm

En mindre mässa för dig som köper eller arrangerar konferenser och vill ha en kulinarisk guldkant på mötet. Årets mässa fokuserar på hållbarhet och miljö.

STORA AFFÄRSRESEDAGEN | 2016-03-18 | Öppettider: 11.00-17.00 | Plats: Radisson Blu i Göteborg

En mötesplats för dig som helt eller delvis jobbar med tjänsterelaterade resor. På Stora Affärsresedagen hittar du representanter från hela branschen.

CITY MEETINGS | 2016-04-22 | Öppettider: 11.00-17.00 | Plats: 7A Odenplan i Stockholm

För tredje året i följd arrangerar vi ”City Meetings”. Ett inspirationsfyllt event med Stockholm som mötesarena. där fokus ligger på effektiva dagkonferenser och citynära möten. Öppen för alla som planerar, bokar och köper möten.

ÅRETS MÖTESKOCK | 2016-05-13 | Öppettider: 11.00-17.00 | Plats: Münchenbryggeriet i Stockholm

Ett event för dig som köper konferenser och vill ha en kulinarisk guldkant på mötet.Här avgörs även tävlingen Årets Möteskock där den bästa kocken på Sveriges gastronomiskt mest utmärkande konferensanläggningar koras.

MÖTESPLATS SKÅNE | 2016-05-20 | Öppettider: 11.00-17.00 | Plats: Scandic Triangeln i Malmö

För första gången arrangerar Action Fairs ”Mötesplats Skåne”. En mässa för alla som planerar, bokar eller köper konferenser i Skåne och södra Sverige.

COUNTRYSIDE MEETINGS | 2016-09-09 | Öppettider: 11.00-17.00 | Plats: City Conference Centre i Stockholm

Countryside Meetings fokuserar på möten utanför storstaden och lugnet nära naturen. Som besökare kan man bekanta sig med Sveriges fantastiska slott, herrgårdar, gästgiverier, hotell och kursgårdar som finns runt om i landet.

MÖTESPLATS VÄSTKUSTEN | 2016-10-07 | Öppettider:11.00-16.30 | Plats: Elite Hotel Park Avenue i Göteborg

För tredje året i rad arrangerar vi Mötesplats Västkusten mitt i Göteborg, ett endagsevent med fokus på möten och konferenser på Västkusten..

STORA AFFÄRSRESEDAGEN | Hösten 2016 | Öppettider: 11.00-16.00 | Plats ej klart, Stockholm

En inspirationsdag för dig som bokar, planerar och köper företagets resor och möten eller själv reser i tjänsten. På Stora Affärsresedagen hittar du representanter från hela branschen.

STÖRRE MÖTEN & KONFERENSER | Öppettider: 11.00-16.00 | Hösten 2016 i Stockholm

En liten mässa med stora ambitioner. På detta specialevent bjuder vi endast in runt 100-150 personer som bokar, planerar eller köper större möten, kongresser och event.

Vi tackar för ett fantastiskt år och ser fram emot att träffa er under 2016.

• Finans

• actionfairs
  • göteborg
  • kick off
  • konferens
  • la prensa
  • meetings
  • mässa
  • möte
  • mötesplats västkusten
  • tidningen kick off
  • möten i stockholm
  • tur
  • tur-mässan
  • möten & events
  • event
  • mässkalender
  • boka in möte
  • affäreresenären

• Skåne

Action Fairs AB producerar relationsstärkande event och mässor till affärsrese,- och mötesindustrin, sedan 2010 och är ett helägt dotterbolag till La Prensa Holding AB.

Action Fairs arrangerar seminarier och kunskapsdagar för utvalda branscher samt producerar visningsresor till mötesanläggningar på uppdrag av kund. Företaget driver också sajten och förmånsklubben MICE Club som riktar sig till mötesköpare.

Bakom Action Fairs finns ett stort nätverk och våra nischade magasin Kick Off, Affärsresenären och Premium Magazine som utgör grunden för våra event och mässor mot riktade målgrupper – främst inom mötesindustrin. Vi vill ge våra kunder en personlig service och vi kompromissar aldrig med kvaliteten på våra evenemang.

Företaget är baserat i Stockholm med kontor i Älvsjö.

Linda Rivera Sandwall

Projektledare 08-768 288 777