Jakttillbehör från Stabilotherm

Active Outfit stärker sitt sortiment av jakttillbehör med en rad nya produkter från Stabilotherm.

Stabilotherm är ett svenskt företag som startade för ca 30 år sedan med att tillverka ståltermosar av hög kvalitet. Med tiden har verksamheten breddats och produktportföljen omfattar i dag ett hundratal olika artiklar för jakt och friluftsliv.

Företaget står i en ständig utvecklingsfas där hållbarhet och service ska genomsyra både verksamheten och produktportföljen. De har även ett starkt miljöintresse och styr mot materialval för en hållbar miljöutveckling.

"Stabilotherm är något av en svensk klassiker inom jakt och friluftsliv med väldigt många praktiska och genomtänka tillbehör av hög kvalitet. Att ta in dessa produkter i sortimentet ser vi som en strategiskt viktig del i det fortsatta bygget av en heltäckande jaktbutik." säger Victor Wennerholm (VD).

Alla nya produkter finns på Active Outfit. På bloggen finns också kommentarer och en mer utförlig genomgång av de nya kategorierna i sortimentet.

• Jakt, fiske

• jakttillbehör
  • stabilotherm
  • victor wennerholm
  • jaktutrustning
  • jaktbutik
  • jakt
  • friluftsutrustning
  • friluftsbutik
  • ehandel
  • detaljhandel
  • active outfit

Active Outfit är en ehandel med ett brett utbud av de bästa varumärkena inom jakt och friluftsliv, med fokus på ”hårdvara”.

Idén är att tillhandahålla den bästa utrustningen för människor med en aktiv fritid, med fokus på jakt och friluftsliv. Erbjudande innebär också personlig service, snabba leveranser, konkurrenskraftigapriser och god produktkännedom på en lättöverskådlig och informativ plattform.

Active Outfit säljer produkter från varumärken såsom Albecom, Buck Knives, Bushnell, EKA Knivar, Fällkniven, Garmin, Gerber, Hoppe's, Icom, Leatherman, Luminox, Maglite, Nor-Lyx, Optimus, Ortovox, Peltor, Profsafe, Sigg, Steiner, Streamlight, Victorinox, Wenger med flera.