AddMobile tecknar avtal med MHT Takentreprenören i Syd AB

AddMobile tecknar avtal med MHT Takentreprenören i Syd AB

AddMobile har tecknat avtal med MHT Takentreprenören i Syd AB. Avtalet gäller e-verktygen mobilt arbetsordersystem, elektronisk körjournal och elektronisk personalliggare.

- Vår erfarenhet av bygg- och anläggningsbranschen i kombination med vår tekniska plattform som underlättar integrationen med bolagets befintliga affärssystem Pyramid var avgörande för att MHT Takentreprenören i Syd AB skulle välja just oss, säger Lars Kandefelt, VD på AddMobile.

MHT Takentreprenören i Syd AB är framförallt inriktade på entreprenadarbeten med tätskikt och värmeisolering för låglutande tak. Bolaget är baserat i Helsingborg och har drivit en framgångsrik verksamhet i över 40 år med fokus på uppdrag i Skåne, Halland och södra Småland. Inledningsvis avser avtalet cirka 30 användare av AddMobiles arbetsordersystem och cirka 10 körjournaler.