Admeta: Frukostseminarie om Nätannonsering, 30:e maj

Arrangörer: Admeta, Qbrick, Brainworks, GP

Datum: 30:e maj, 08:00-10:00

Plats: Göteborgs Stadsmuseum, Göteborg

Anmälan: http://www.evideo.se/admeta/AnonymousLogin.aspx?surveyID=674c30794c4b734130676b3d&group=4458554a705544364b32633d&source=36334664467952784469684b4a6863384a46446542513d3d

Vi vill välkomna er till det första av flera Admeta SHARE seminarier där vi sätter nätannonseringen i fokus. Annonsering på nätet skiljer sig från tryckta media, ändå så är det många företag som angriper mediet på samma sätt. Dessa seminarier har som mål att hjälpa dig att förstå alla möjligheterna kring annonsering på nätet och skapa ordning i alla termer som används i branschen, och hur man som annönsör praktiskt jobbar med nätet.

Fredagen den 30:e maj mellan 8 och 10 bjuder vi in till frukostseminarie på Göteborgs Stadsmuseum där vi tillsammans med Qbrick, Brainworks och GP ger er en första inblick i vilka möjligheter som finns kring nätannonsering och hur enkelt det är att skapa värde kring denna formen av annonsering.

Agenda:

08:00-08:30 Frukost

08:30-10:00 Föreläsningar

Innehåll:

Fredrik Strauss från Admeta kommer att behandla mätning av annonser och hur du kan öka värdet av era annonsinsatser.

Jesper Arenhill från Qbrick diskuterar hosting och streaming av annonser

Dennie Vilumsons från Brainworks visar möjligheterna och potentialen kring utformningen av interaktiva videoannonser

Mikael Nordström från GP diskuterar vikten av av multichannel-annonsering.

Vi välkomnar er till ett par timmar värdefull insikt om onlineannonsering!