Pressmeddelande -

Anmälan till Pressträff Adria och Sun Living 12 juni Hindåsgården konferens och spa Hindås

Nu har vi skapat ett anmälningsformulär som ni gärna får fylla i här: https://goo.gl/forms/dNidPszk0uG1Hk2B2

Vi bjuder in till pressträff för att presentera modellår 2019 av Adria och Sun Living! Sveriges mest sålda husbil och husvagn vässar sig ytterligare med bland annat nya layouter, ny design och nya sittgruppslösningar. 2019 bjuder helt klart på flera nya funktioner med fördelar för att möta våra kunders önskemål om ett praktiskt och lustfyllt liv i rörelse. På plats kommer ni att få se alla nyheter för 2019 med chans att känna och klämma på samtliga fordon som kommer att finnas uppställda.

Agenda skickas ut lite senare med program för dagen. Både lunch och fika kommer att serveras. Det finns även möjlighet till övernattning om man skulle vilja det.

Kontakta Vidar Donnér, marknadsföringsansvarig för eventuella frågor och meddela om ni kan komma eller inte samt om det önskas övernattning.

vidar.donner@adria.se

Tel:+46 (0)36 344 133

Mob:+46 (0)702698057

Väl mött!

Mvh Adria Caravan AB

• camping
  • husvagn
  • husbil
  • sun living
  • adria husvagnar
  • adria husbilar

Adria har tillverkat fritidsfordon i över femtio år och är idag Sveriges mest köpta husvagn och husbil. Adria Caravan AB är importör av den slovenska tillverkaren Adria Mobils hela produktprogram till Sverige, Norge och Finland. Adrias produktprogram omfattar husvagnar, husbilar, villavagnar under varumärket Adria och husbilar under varumärket Sun Living. Försäljningen till konsument sker genom ca: 90 fristående återförsäljare. Adria Caravan AB är en del av Kabe-koncernen.

Vidar Donnér

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 036-34 41 33