Topocad Live 2012

Vi ser världen i 3D, och med den snabba teknologiutveckling som sker idag så börjar vi ta för givet att även se våra data i 3D. Hur samlar vi in tredimensionella data idag, hur arbetar vi med dem och hur sprider vi dem? Hur ser framtiden ut? Årets tema på Topocad Live är 3D: Fånga – Processa – Publicera.

Den 21-23 november slår Adtollo upp dörrarna för våra användardagar – Topocad Live, som arrangeras för 15:e året i rad. Ett utmärkt tillfälle att knyta kontakter, inspireras av aktuella föreläsare och vara med och påverka riktningen för våra programvaror i framtiden.

Under tre dagar erbjuder vi ett 30-tal seminarier och workshops att välja bland, som riktar sig både till den erfarna som till nybörjaren i branschen. En blandning av inspirerande föreläsningar, nya tekniska lösningar och djupdykningar inom just din produkts område.

Varmt välkommen till tre inspirerande dagar!

• ESPA Systems
  • EspaCity