Gänget bakom Stacky’s är stolta över att vara ett av de utvalda bolagen i årets +impact accelerator agrifood.

“Vi ser fram emot nätverkande både med potentiella kunder och investerare bland de partners som programmet har”, säger Stefan Olsson medgrundare och VD.

+impact arbetar tillväxtfrämjande med utvalda bolag genom att sätta samman dessa med relevanta investerare, potentiella kunder och värdefulla kontaktnät.

+impact accelerator är skapat för att hjälpa bolagsgrundare skala upp sin verksamhet. Bland alumner finns välkända varumärken som bl.a. Peas of Heaven, Mealmakers, Oatlaws och Hooked.

För mer information, se stackys.com eller kontakta:

Stacky’s är smartare mat, gjord på svenska råvaror - helt utan tillsatser. Stacky’s finns i smakerna Hot & Spicy, Smokey BBQ och Stacky’s Original. Stacky’s är motreaktionen på det faktum att matindustrin verkar ha fastnat i att skapa produkter som försöker efterlikna kött. Därför har mycket av den växtbaserade maten nu blivit dyr, fylld med tillsatser och smakar varken kött eller speciellt bra. För mer information https://stackys.com Stacky's är ett varumärke under AgentVegan Sverige AB