Först till kvarn och allt det där.

Stacky’s exklusivitet bänkar konkurrenterna i sommar!

Vi kommer tillsammans med Campingbio att sätta Stacky’s i händerna (och munnen) på hundratusentals människor.

Först till kvarn och allt det där. Vårt fantastiska marknadsteam var tidigt i kontakt med Campingbio och vi är nu stolta över att kunna presentera ett avtalat samarbete inför sommaren 2022. Under de runt 35 nedslag Campingbio-turnén gör runt om i Sverige så har Stacky’s exklusivitet inom växtbaserad mat, avgränsat till det produktutbud Stacky´s erbuder. Stacky’s är smartare mat, gjord på svenska råvaror - helt utan tillsatser.

Detta är ett segment som många av de stora aktörerna ville ta plats i men där de nu istället får stå på sidlinjen och heja på Stacky’s.

”Campingbio kommer att utgöra basen i en längre och mer omfattande turné bland festivaler, marknader och happenings som möjliggör mötet med personer som annars kanske inte hade tittat åt vårt håll. Aktiviteten är en i ledet som förstärker vår målsättning med Stacky’s – att om verklig förändring ska kunna ske behöver fler än hipsters i storstäder käka smartare mat”, säger Zandra Andersson marknadschef/kommunikationsansvarig.

För mer information, se https://stackys.com eller kontakta:

Stacky’s är smartare mat, gjord på svenska råvaror - helt utan tillsatser. Stacky’s finns i smakerna Hot & Spicy, Smokey BBQ och Stacky’s Original.

Stacky’s är motreaktionen på det faktum att matindustrin verkar ha fastnat i att skapa produkter som försöker efterlikna kött. Därför har mycket av den växtbaserade maten nu blivit dyr, fylld med tillsatser och smakar varken kött eller speciellt bra.

För mer information https://stackys.com

Stacky's är ett varumärke under AgentVegan Sverige AB