Åhléns nya ledning

Åhléns nya ledning

Åhléns tar nästa steg i sin förändringsresa när Ayad Al-Saffar, Åhléns ägare och VD, nu presenterar sin nya ledningsgrupp, som tillsammans arbetar med målet att göra Åhléns till varuhuset för alla och ett lönsamt företag.

- Åhléns förändringsresa fortsätter och vi ökar nu tempot och arbetet med att stärka våra varuhus och vår e-handel och bli ett lönsamt företag, för framtiden. Vi vill ge tillbaka handel och livet till stadskärnorna och vara den naturliga mötesplatsen och ett varuhus för alla, med en mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet, säger Ayad Al-Saffar, Åhléns ägare och VD.

Åhléns ledningsgrupp (från vänster i bild):

Simon Axlund Strategi- och Affärsutvecklingsdirektör
Thomas Engelhart Direktör Marknad, Kundrelationer & Retail Media