Endast på Åhléns - Paris Saint-Germain släpper Eau de Toilette

Endast på Åhléns - Paris Saint-Germain släpper Eau de Toilette

Som enda återförsäljare i Sverige lanserar Åhléns den officiella doften för Zlatans fotbollslag Paris Saint-Germain. Doften släpps den 20 augusti och är framtagen som en hyllning till fotbollslagets framgång genom tiderna.

Inspirerad av intensiteten från en fotbollsmatch, är den här doften fylld av energi. Den är friskt uppiggande med toppnoter av citron och mint, som tillsammans med kryddiga och träiga inslag ger en perfekt balanserad maskulin doft. Denna Eau de Toilette är framtagen som en hyllning till fotbollslagets framgång genom tiderna och seger i franska ligan de två senaste säsongerna.

Lagom till att julklapparna ska inhandlas utökas sortimentet med ett deostick, som tillsammans med en flaska Eau de Toilette blir den perfekta julklappen till den sportintresserade mannen.

EDT 100ml 545 SEK

EDT 50ml 395 SEK

Deostick 225 SEK (lanseras i november)

För produktbilder, besök Åhléns bildbank:
www.ahlens.se/press,
välj: Skönhet – PSG

För mer information, vänligen kontakta:
Monica Hultgren-Andersson, informatör Åhléns, 08-402 81 04

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Nordens starkare varumärken med 77 varuhus i Sverige och 32 butiker i Norge. Vår mission är att förenkla, förbättra och förgylla livet för våra kunder varje dag. Under 2013 omsatte Åhléns 4,8 miljarder och 3 000 skickliga medarbetare mötte över 80 miljoner kunder. Åhléns är en del av detaljhandelskoncernen Axstores. www.ahlens.se