Air Leap öppnar loungen "Gästis" på Bromma Airport

Air Leap öppnar loungen "Gästis" på Bromma Airport

Air Leap tillsammans med varumärkena Air Gotland, Air Skåne och Air Halland har precis invigt en öppen lounge dit alla passagerare som reser från Bromma Airport är välkomna. Den öppna loungen som går under namnet "Gästis", ligger strax efter att säkerhetskontrollen passerats och innan gästen kommer till gateområdet.                                                                                                                                                                     "Vår tanke är att skapa en skön känsla på flygplatsen och att vi ger möjligheten att slå sig ner en stund, kanske jobba några minuter innan flighten avgår eller att bara vara. Vi kommer att finnas på plats under vissa tider och presentera erbjudanden, köra tävlingar och svara på frågor och mycket annat", säger Jens Harrysson Kommersiell direktör på Air Leap.

Ytan invigdes den 16 augusti och redan nu bolaget fått beröm för sin satsning. "Det här är en av aktiviteterna vi gör för att kickstarta hösten och att få Bromma Airport att bli mer levande igen", avslutar Jens Harrysson.