Air Leap utökar tidtabellen till Halmstad och Ängelholm från Bromma

Air Leap utökar tidtabellen till Halmstad och Ängelholm från Bromma

Från och med måndag den 8 mars utökar Air Leap tidtabellen för linjen Bromma - Halmstad - Ängelholm/Helsingborg med en tur och retur om dagen, måndag till torsdag. Air Leap kommer då återigen att kunna erbjuda en produkt för de resenärer som önskar resa över dagen. Totalt blir det en ökning med 8 stycken avgångar, från 14 till 22 avgångar i veckan.

På grund av rådande läge väljer Air Leap att fortsatt samslinga linjerna för att istället prioritera fler antalet avgångar till och från Ängelholm/Helsingborg och Halmstad. Detta möjliggör återigen dagsresor till och från destinationerna. Så fort vi ser en ökad efterfrågan på flygresor kommer vi återigen att flyga båda linjerna direkt.

De nya avgångarna finns nu bokningsbara på www.airleap.se

För uppdaterad tidtabell fr.o.m. 8 mars se nedan:

Tidtabell Halmstad-Bromma

Tidtabell Ängelholm/Helsingborg-Bromma