Weekendflyg från Oslo till Bromma

Weekendflyg från Oslo till Bromma

Med start den 1 oktober kommer Air Leap att erbjuda flyg från Oslo Gardermoen till Stockholm- Bromma, med avgång från Oslo på fredagen och tillbaka på söndagen.

”Vi har hört önskemål från resenärer om att just kunna ta sig mellan huvudstäderna under en helg snabbt, effektivt och prisvärt och nu passar det in i vårt övriga program vi kör i Norge”, säger Lars Hjorth Johansen, försäljningsansvarig i Norge.

Flygtiden på sträckan är 1 h 15 minuter och trafikeras med en SAAB340 med plats för 33 passagerare.

Avgångstiderna är fredagar från Oslo 18,20 och från Bromma på söndagar 12,25.

Air Leap trafikerar sedan tidigare Oslo- Ørland, samt Oslo- Røros. I och med linjen från Oslo till Bromma trafikerar nu Air Leap med varumärkena Air Gotland, Air Skåne och Air Halland totalt 5 destinationer till och från Bromma.