Air Leap utökar avgångarna från Visby till Bromma

I måndags den 25:e maj invigde Air Leap linjerna till Bromma och Arlanda från Visby. Nu går Air Leap in i nästa expansionsfas för Visby och utökar frekvensen med ytterligare en eftermiddags tur och retur, från Visby till Bromma.

Från och med den 17 juni kommer Air Leap att utöka trafiken från Visby till Bromma med en tur och retur, söndag till torsdag. Flyget kommer att avgå från Visby kl.16.30 med retur från Bromma kl.17.35 och till en början trafikeras med en Saab 340, för att utöka till ATR 72 när efterfrågan ökar.

- Vi har sett att det finns en efterfrågan att resa över dagen, både till Stockholm men även till Visby. Med vår nya avgång från Bromma kommer nu dagsresor till Visby bli möjliga samt att vi kan erbjuda förmånligare priser då fler flygstolar bli tillgängliga, säger Emelie Ahlin, Marknadschef Air Leap.

Air Leap trafikerar sedan tidigare Visby - Bromma med en tur & retur, morgon och lunch, måndag till fredag samt Visby- Arlanda med en tur och retur, lunch och eftermiddag, måndag till fredag samt söndag.

De nya avgångarna kommer bli bokningsbara under dagen och biljetter bokas på www.airleap.se eller hos din lokala resebyrå.

• Stockholm