Airmees ekspansion fortsætter – Danmark er næste i køen

På mindre end tre år har Airmee ekspanderet uden for Sveriges grænser, og nu er virksomhedens service også i København. Gennem sin egen forskningsbaserede teknologi, der optimerer logistikflåder i realtid, har Airmee vundet en stor plads på det svenske marked og fyldt et tomrum ved at kombinere teknologi, bæredygtighed og en perfekt leveringsoplevelse på en måde, der adskiller sig fra andre aktører.

- Nu hvor vi flytter til et nyt land, er det blevet klart, hvor værdsat og efterspurgt vores service er. Vi har set en stor efterspørgsel fra vores kunder om også at levere i Danmark, og det er naturligvis sjovt at vokse sammen. Airmee udfylder ikke kun en plads i markedet, der tidligere ikke eksisterede, men også et behov, der både er nødvendigt og krævet af forbrugerne i Sverige såvel som i andre lande, siger Julian Lee, administrerende direktør og grundlægger af Airmee.

Airmee er vokset markant siden lanceringen for godt tre år siden. Ved at forenkle livet for forbrugere, der handler online gennem hurtige og bæredygtige leverancer, har Airmee flere af Sveriges største e-detailhandlere som kunder, såsom H&M, Åhléns, Apotea og Royal Design. Sammen med eksisterende og nye kunder lancerer Airmee nu i Danmark.

- Siden starten har vi kigget ud over Sverige, og derfor har vi løbende udviklet en model for at kunne udvide vores platform til nye områder, byer og lande på en hurtig og nem måde. Grundlaget for vores succes er og vil altid være vores tekniske platform. Den automatiserer og letter arbejdet for vores logistikpartnere, og den er ikke begrænset til en bestemt geografisk placering, siger Jonathan Svensson, logistikchef hos Airmee.

Regioner

Airmee är ett tillväxtbolag inom logistik som optimerar logistikflottor i realtid med ny egenutvecklad teknologi och maskinlärning baserad på flera års forskning på KTH. Teknologin möjliggör snabba och flexibla sista-milen leveranser och ett högre utnyttjande av fordonskapacitet vilket reducerar antalet fordon och utsläpp i städer. Airmee lanserade 2018 och levererar idag för hundratals e-handlare i Sverige. https://airmee.com/

Airmee

Powering Urban Logistics

Airmee är ett last mile bolag som optimerar logistikflottor i realtid med egenutvecklad teknologi och maskinlärning baserad på flera års världsledande forskning. Teknologin möjliggör snabba och flexibla sista-milen leveranser och ett högre utnyttjande av fordonskapacitet vilket reducerar antalet fordon och utsläpp i städer. Airmee levererar idag för hundratals e-handlare i Norden.

Airmee AB
Västmannagatan 4